Problemy z podwykonawcami? Ciągle twierdzą, że czegoś nie wiedzieli? Sprawdź nasze rozwiązanie!!!

Toggle Bar

Kampania „Tydzień dla kręgosłupa"

Typography

Coca-Cola HBC Polska, członek grupy Coca-Cola Hellenic dba o najwyższe standardy w zakresie bezpieczeństwa pracowników. Każdego roku we wszystkich krajach grupy organizowany jest tydzień bezpieczeństwa w celu podnoszenia świadomości pracowników w zakresie bezpieczeństwa w miejscu pracy w wybranym obszarze.

Do tej pory tematami przewodnimi kampanii były m.in. :
• bezpieczeństwo oraz ergonomia przy ręcznych pracach transportowych i pracy z komputerem,
• bezpieczeństwo w transporcie drogowym,
• zagrożenia związane z poślizgnięciami, potknięciami i upadkami.

Wykorzystywane są wszystkie możliwe kanały komunikacji, którymi można dotrzeć do pracownika:
• e-maile,
• spotkania pracowników z przełożonymi,
• wizualizacja przez plakaty,
• sms-y oraz komunikacja niestandardowa.

foto1 foto2 foto3

Niestandardowymi kanałami komunikacji, które po zakończeniu kampanii pozostają i wpisują się trwale w krajobraz firmy są naklejki na lustra czy „plamy” na podłodze.

Dodatkowo pracownicy, w zależności od tematu przewodniego mieli  możliwość np. doświadczyć symulacji wypadku drogowego w trakcie tygodnia poświęconego bezpieczeństwu w transporcie, czy też wziąć udział w ćwiczeniach fitness w trakcie kampanii „Tydzień dla Twojego kręgosłupa.

dzien kregoslupa


Prezentowana Dobra Praktyka została wdrożona w firmie  Coca-Cola HBC Polska.

Została wyróżniona i zaprezentowana przez portal "Kultura Bezpieczeństwa" na targach Sawo 2014 w ramach "Strefy Kultury Bezpieczenstwa".
coca-cola

 

 

stopka