Problemy z podwykonawcami? Ciągle twierdzą, że czegoś nie wiedzieli? Sprawdź nasze rozwiązanie!!!

Toggle Bar

Ewakuacja z biura

Typography

NIP, REGON, wpis do ewidencji działalności, listy kontrolne, oceny ryzyka, dokumentacja badań okresowych... Na utratę którego z tych dokumentów (i wielu innych) twoja firma może sobie pozwolić?
A ile czasu zajmie ich odtworzenie? Podczas pożaru i ewakuacji nikt nie ma głowy do pamiętania o nich, każdy jak najszybciej powinien wydostać się na zewnątrz budynku.

Dobrą praktyką, pozwalającą na choćby częściowe zminimalizowanie ryzyka utraty najważniejszych dokumentów w firmie jest ich zgromadzenie w jednym lub dwóch jaskrawo-kolorowych segregatorach, lub oznakowanych jaskrawym kolorem. Podczas ewakuacji osoba odpowiedzialna za nie wie, że ma zabrać tylko te segregatory i uciekać. Nie traci czasu na ich szukanie, paniczne zbieranie jak największej liczby dokumentów, ponieważ nie wiadomo gdzie są te najważniejsze.

[KB]